maanantai 3. maaliskuuta 2014

taudin uhmaamista

Päätin tänään uhmata tätä paholaisen keksintöä nimeltä flunssa, ja aloittaa haasteet!

Olo on muuten ollut aika hyvä, mutta aamuisin on vielä ollut sellaista semikipeetä oloa. Kaikkein ärsyttävin tauti on tää, kun ei oo silleen oikeesti kipee mutta sen verran kuitenkin ettei voi tehdä mitään! Nyt vaan toivotaan että tää tauti todellakin oli jo melkein ohi niin kun aattelinkin eikä tuu enää takas.

Haasteet, jotka tänään aloitin, oli siis kyykky-, lankku- ja punnerrushaasteet. Tänään tein 50 kyykkyä, 20 sekuntia lankkua ja 3 (naisten) punnerrusta. Alkutahti tuntui ihan hyvältä, pystyin tekemään noi kaikki ilman ihan älytöntä tuskaa, mutta kyllä se jo silti tuntui jossain. Tahti vaan noissa haasteissa kovenee niin nopeesti, että toivotaan että mä pysyn mukana!


Vähän ruokajuttuja taas: aamiaiseks tänään tein itselleni smoothien. Siihen tuli 1 banaani, muutama pakastemansikka, maustamatonta jogurttia, vähän maitoa ja Fit+Feelgood-jauhetta (suklaa-pähkinä). Tuli aika hyvää! Tosin tein sitä niin paljon että olis riittäny kahdelle, mutta hörppäsin sen silti kaiken itse sillä ajatuksella että jaksan sitten lounaaseen asti.

Ja se lounas näytti tänään tältä:


Ainekset tän päiväisessä salaatissa oli jäävuorisalaattia pari lehteä, puolikas tomaatti, pätkä kurkkua, puolikas porkkana ohuina suikaleina, kolme reipasta ruokalusikallista raejuustoa ja katkarapuja, mausteena pippuria ja suolaa. Nää mun herkkuruuat näyttää niin hyvältä että mieskin pyysi itselleen salaatin eilen illalla ja tänään lounaaks. Aivopesua parhaimmillaan on se, etten joudu yhtään paasaamaan tästä vaan mies alkaa itse pyytämään parempaa ruokaa!

Illemmalla käytiin sit mun isällä syömässä. Se asuu vähän reilun 4 km päässä meiltä ja me käveltiin se matka molempiin suuntiin. Tuli siis yhteensä noin 1 h 40 min kävelyä. Jipii! Käytiin samalla kaupassa niin pääsin täyttämään mun salaattiainesvarastoa!

Aattelin nyt pari päivää tehdä noita haasteita ja kattoo mitä flunssa siihen sanoo. Jos se sanoo että okei, luovutan, niin meen viimein sinne salille! Mulla on 100e lahjakortti Fressille niin saan sillä kuukausikortin (maksettavaa jää enää 15e) sinne ja voin kuukauden treenailla siellä. Ai vitsi mä oon innoissani kun pääsen ehkä viimeinkin alottamaan sen treenaamisen!

Ostin kuitenkin vielä varmuuden vuoks salaisen aseen tota flunssaa vastaan: C-vitamiinia! En mä tiiä auttaako se yhtään mitään mutta ei se varmasti huonoakaan tee. 


Intoa puhkuen siis päivään uuteen! Ja huomenna aamulla muskariin, joten täytyykin mennä ajoissa nukkumaan. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti