maanantai 10. maaliskuuta 2014

huikee treeni

Ihan mahtava treeni tänään! Olin siis siellä BodyCombatissa ja oli niin odotukset täyttävä tunti! Alle puolivälissä jo tuntui siltä että mites mä oikein jaksan tän loppuun kun oon jo nyt ihan finaalissa... Mutta hyvin se sit sujui!

Käytiin kans syömässä tacoja anoppilassa. Maistu niiin hyviltä ja ansaituilta ton treenin jälkeen että en ees muista oonko koskaan syöny niin hyviä tacoja.

Huomenna aamulla olis vuorossa muokkaus ja venyttely. Kivaa päästä aamutunneille, niillä on kuulemma yleensä vähän vähemmän ruuhkaa, jos saisin sitten rauhassa napata sellasen pukuhuoneselfienkin teidän iloks kun ei välttämättä oo vaaraa kuvailla vahingossa kanssaihmisiä vähissä pukeissa... Heh!

Mun ajatus katkeilee nyt tosi pahasti koska meidän neiti on tosi pahalla tuulelle, luulen että sille on kasvamassa kolmas hammas! Alarivissä komeille jo kaks, nyt tuntuis vähän siltä että yläriviin olis tulossa uus. Vähän väliä siis puhkee (nukkuessaan) lohduttomaan itkuun ja sitten taas nukahtaa, joten mun ajatukset on vähän väliä siinä, tarviiko mun mennä lohduttamaan sitä vai jatkuuko uni taas.

Pari kuvaa siis enää loppuun ja sit keskityn tohon kiukkupyllyyn!




That's all folks!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti