keskiviikko 26. helmikuuta 2014

perkeleen flunssa

Aattelin ton esittely-/aloitusviestin jälkeen ihan vaan nyt alkaa perusbloggailemisen ilman sen kummempia jatkohöpinöitä. Tervetuloa lukemaan siis!

Mua kyllä kismittää tää tauti ihan älyttömästi. Mies sairasti tän viime viikolla ja oli ihan kuumeessakin, ja nyt tää on sit tullu mulle ja vauvalle. Ikään kuin oma yskä ja nuha ja kurkkukipu ei olis tarpeeks, niin vauva yskii tosi kovasti ja oksentelee silloin tällöin sen kakomisen takia. Eli kaikki vaatteet + sohva + sänky on oksennuksessa. Onneks se on sentään vaan just syötyä ruokaa (maitoo ja sosetta) mikä tulee ylös, niin ei oo ehtiny vielä sulaa sellaseks mahahappoiseks mössöks.

Ja mun osalta tää innostus menee ihan harakoille tän taudin takia. Olis tosi kova into käydä salilla, tehdä lankku-, kyykky- ja punnerrushaasteita ym. mutta mä en voi tehdä mitään! Aattelin siis joskus 4 päivää sitten, että kun nyt otan iisisti niin tää tauti menee ohi ja pääsen treenaamaan. No en oo päässy. Mulla on myös oma personal trainer, joka kyselee sillon tällön että miten on treenit menny? No ei mitenkään! Alkaa jo nolottaakin tää kun en oo aikoihin saanu mitään tehtyä kun ensin oli motivaatio kadoksissa ja nyt tää. 

Meidän parvekkeelta näkyy tollanen fitness-vaatekauppa ja himoitsen oikein ihanien treenivaatteiden ostamista! Nyt kun on muotiakin se, että nuoret naiset käyttää arkivaatteinaan lenkkareita ja urheilutrikoita, niin alkaa himottaa ne vaatteet vieläkin helpommin - vaikka itse en kyllä arkivaatetuksena käyttäis jotain trikoita. Tai no, on nää mun muotivillityksistä kieltäytyminen nähty ennenkin, jossain vaiheessa kun se on jo ihan mennyttä niin innostun siitä.











Ääää mä haluan treenaamaan! Miten tän taudin saa loppumaan?! Ja jos mies saa ostaa itselleen basson, niin enkös mä saa sit vastaavasti ostaa itselleni treenivaatteita?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti