keskiviikko 26. helmikuuta 2014

aloitus

Moi. Blogin aloitus on aina se vaikein osa. Sit kun pääsee vauhtiin, niin kyse on enää aikaansaamisesta.

Tää tulee olemaan kai jonkinsortin lifestyleblogi. Haluun kirjottaa mun elämästä. Siitä mitä oon, mitä haluaisin olla, mitä teen, mitä haluaisin tehdä. Ja aattelin alottaa kertomalla mitä ne asiat on, koska tässä on niitä asioita, mitä tässä blogissa tullaan ihan varmasti käsittelemään.

Mitä mä oon?

1. Äiti


Yhden tosi pikkuisen ihanan aina välillä melko väsynyt äiti. 

2. Vaimo


Maailman ihanimman ja raivostuttavimman miehen vaimo.

3. Nuori


Omasta mielestäni vielä aika nuori. Miehen mielestä en enää niinkään. Mutta en mikään teiniäiti kuitenkaan...

Mitä mä haluaisin olla?

1. Enemmän reggaehippi


Mikäs mua muka estäis? Voin silti sanoo jo heti että meidän perheessä on ehdoton no-no ihan kaikille huumeille. Ei siis mitään pilvenpolttelua vaikka muuten ollaanki "tällasii".

2. Vähän (no aika paljon) timmimpi


Innostus salilla käymiseen on tullut, mutta samaan aikaan tuli tappajaflunssa, joten innostus saa odottaa. Raskaus on jättänyt jälkensä.

3. Tyylikkäämpi


Pitkät, hienot hiukset, pitkät ripset, laitetut kynnet, hienoja vaatteita, aikaa ja jaksamista pukeutua niihin, ihania koruja, kauniita kenkiä. Ja rahaa maksaa tää kaikki.

Mitä mä teen?

1. Hoidan kotia ja lasta


Äitiyslomalla on aikaa? Niinhän sitä luulis. Miks täällä sitten on kaaos?

2. Innostun


Mä innostun varmaan joka päivä jostain. Uudesta musiikista, kulttuureista, ruuanlaitosta, liikkumisesta, jostain ruokavaliosta, you name it. Yleensä innostus lakkaa aika pian, mikä on äärimmäisen rasittavaa.

3. Sosialisoidun


Mä tykkään ihmisistä. Usein mun päivät menee ystäviä, siskoja, vanhempia tai appivanhempia tavatessa. (Ja kohta alkaa ahdistaa tää sairastaminen kun oon ollut niin paljon kotona näkemättä ketään.)

Mitä mä haluaisin tehdä?

1. Matkustaa


Niitä kohteita mihin mä haluaisin matkustaa, on aivan liikaa. Ja rahaa tietenkin liian vähän. Miestäkin innostais matkustaminen, mutta minkäs teet.

2. Saada aikaiseksi


Ehkä eniten mua ärsyttää se kun jumahdan sohvalle kattomaan Housea vaikka mun pitäis siivota keittiötä. Oon luonnonlahjakkuus keksimään tekosyitä asioiden lykkäämiseks huomiseen. Ja taas huomiseen. Ja sitä seuraavaan.

3. Nukkua


Meijän kullannuppu nukkuu hyviä yöunia, mutta antaisin vasemman käteni siitä, että saisin jonain aamuna nukkua heräämättä kertaakaan miettimään "paljonko kello on, kuinka pian lapsi haluaa ruokaa?". 

Oikeestaan tässä on vaan murto-osa siitä mitä mun elämään kuuluu, mutta onpahan joku lähtökohta ainakin. Nyt seuraava tavoite on, että ehdin, jaksan ja muistan kirjoittaa tänne säännöllisesti.

Adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti