perjantai 28. helmikuuta 2014

i need shoooes

Ja monet tarviinkin! Okei, kahdet, mutta on se paljon ottaen huomioon mun kalliin maun ja sen, ettei oikeestaan olis rahaa yksiinkään.

Mun tennarit hajoaa. Niihin on jo tullut reikä. Se niistä ikuisuuksiin kestävistä Converseista! Vaikka kestihän ne kauan, oon käyttäny pääasiassa niitä jo 1,5 vuotta. Halpistennarit mulla kesti 3 kuukautta. Mä haluaisin ehkä valkoiset Vansin varrettomat tennarit.

Noi alimmat mulle, kiitos.
Toinen mitkä tarvisin on lenkkarit. Mun lenkkarit on ihan hyvät mutta kai niillä jo sen verran alkaa olla ikää ja kilometrejä takana että pitäis ostaa uudet. Sen verran näistä muoti-ilmiöistä oon innostunut, että haluaisin sellaiset värikkäät. Näin aika kivat tänään Sokoksella ja ne olis ollu alennuksessa, mutta ne oli jotain puoli numeroo liian pienet! Tosi ärsyttävää.



Ja kun nyt näihin shoppailujuttuihin päästiin niin löysin myös hienon takin! Ehkä mä ostan sellaisen kevääks jossain vaiheessa. Se ei ees ollu mikään törkeen kallis, vois jopa olla rahaa siihen! Se oli siis sellanen farkkutakki, missä oli hihat nahkaa. Ensin en sitä(kään) muotivillitystä meinannu ymmärtää mutta nykyään oon jo sitä mieltä että ne on kuitenkin ihan hienoja.



Mun päässä pyörii edelleen vaan se että pääsisin alottamaan sen treenaamisen. Mun tauti alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä että se on menossa ohi, mutta eilen vielä kun nostin vauvaa suorille käsille ilmaan ja samaan aikaan kävelin, mun korvissa alko jyskyttää oikein kunnolla ja se loppu heti kun laskin vauvan hoitopöydälle. Joo, ehkä mä siis vielä hetken aikaa lepäilen...

Tuntuu että tääkin blogi jo heti alkuunsa vaan junnaa paikallaan kun en saa aikaiseks tehtyä mitään! Olis kiva kirjotella tänne treeneistä ja kaikesta, mutta kun ei niin ei. 

Olin alkuun päättäny pitää tän blogin anonyyminä ja salassa mun kavereilta ja perheeltä, koska en oikein tienny mitä halusin tänne kirjottaa, mutta oon nyt tullut siihen tulokseen, ettei mulla kai niin kauheita salaisuuksia oo, ettenkö vois tätä ihan omalla naamalla pitää. 

Sen kunniaks aattelin julkasta päivän asun. Mun naama tosin ei oikein näy tossa kuvassa mutta mitä pienistä. On ihan turha odottaa että jaksaisin joka päivä tai edes joka toinen päivä ottaa tällasia kuvia, mutta tänään jaksoin, joten tässä se on:


Ostin pipon eilen H&M:stä, samoin noi leggingsit. Toi kauluspaita on ostettu muistaakseni Boozt.comista. Jalassa mulla oli tänään mun kulahtaneet harmaat Converset ja päällä musta maiharityyppinen takki (Onlystä) , sekä tumman violetti kaulahuivi (JC:stä). Laukkua mä en oikeestaan enää nykyään käytä, kun mun takissa on niin isot taskut, että avaimet, lompakko ja puhelin menee sinne, ja jos jotain muuta tarvii olla mukana niin ne voi laittaa hoitolaukkuun. Ah, äitiys.

Tästä tuli nyt jotenkin vajaan oloinen postaus mut en vaan keksi tähän jatkoo. Höh. No, ehkä joku päivä sit taas jotain fiksumpaa postausta!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti